______________________________________

    1. Je staat ingeschreven in ons systeem;
    Vink aan wat van toepassing is.
    A. Ja, de medewerker heeft mij aangeboden mijn gegevens in het klantensysteem te zettenB. Ja, ik heb hier zelf naar gevraagdC. Dat weet ik niet meer

    ______________________________________

    2. Voelde je je welkom geheten door de medewerker?
    A. JaB. Het was niet bijzonder hartelijk maar wel beleefdC. Nee, ik voelde mij niet welkom

    Eventuele toelichting

    ______________________________________

    3. Heeft de medewerker jou (ooit) gevraagd jouw gegevens te controleren op juist- en volledigheid?
    Vink aan wat van toepassing is.
    A. Ja, deze zijn gecontroleerdB. Nee, dit is nooit gevraagd

    ______________________________________

    4. Heeft de medewerker jou een gratis MyKey aangeboden?
    Vink aan wat van toepassing is.
    A. Ja, ik maak hier gebruik van en heb saldo op de MyKey geplaatstB. Ja, ik maak hier altijd gebruik van maar heb geen saldo op de MyKey geplaatstC. Ja, maar ik gebruik deze nietD. Nee, ik weet niet wat een MyKey is

    ______________________________________

    5. Heeft de medewerker jou geadviseerd een cosmeticaproduct te gebruiken ter bevordering van het bruiningsresultaat?
    Vink aan wat van toepassing is.
    A. Ja, ik heb een product gekochtB. Ja, maar ik vond dit niet nodigC. Ja, maar mij is niet geheel duidelijk waarom ik dit zou moeten gebruiken dus heb niets gekochtD. Ja, maar ik had al een product bij meE. Nee, hier is niet naar gevraagd

    ______________________________________

    6. Bent je bekend met de volgende faciliteiten betreft de studio(‘s)?
    Vink aan wat van toepassing is, meerdere antwoorden mogelijk.
    - Gratis koffie thee en water- Betaalde drank in de koeling- Toiletten- Wasmandjes- Parkeerkostenvergoeding van 0,80 aan de Woenselse Markt op vertoon van parkeerticket- Make-up remover in de cabine- Directe verbinding met de balie via wandtelefoon in de cabine- Mp3 kabel voor gebruik eigen muziek via smartphone

    ______________________________________

    7. Was de cabine en zonnebank schoon?
    A. JaB. Niet naar gekekenC. Nee

    Eventuele toelichting

    ______________________________________

    8. Beoordeel de medewerker die jou bij het laatste bezoek geholpen heeft op de volgende aspecten;
    Vink aan wat van toepassing is.

    -Beleefdheid en vriendelijkheid
    SlechtMatigVoldoendeGoedUitstekend

    -Enthousiasme
    SlechtMatigVoldoendeGoedUitstekend

    -Voldoende tijd nemen
    SlechtMatigVoldoendeGoedUitstekend

    -Verkooptechniek
    SlechtMatigVoldoendeGoedUitstekend

    -Kundigheid
    SlechtMatigVoldoendeGoedUitstekend

    -Representatie
    SlechtMatigVoldoendeGoedUitstekend

    ______________________________________

    9. Naar welke studio ga je liever?
    Vink aan wat van toepassing is en licht jouw keuze toe.
    AalsterwegWoenselse markt

    Eventuele toelichting

    ______________________________________

    10. Beoordeel je ervaringen bij Zonnestudio My Sun met een rapportcijfer.

    ______________________________________

    11. Hieronder heb je ruimte om jouw rapportcijfer toe te lichten. Heb je opmerkingen, tips of verbeterpunten? Wij horen het graag van je!